Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011

Το εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα άνοιξε τις πόρτες του

Ανοιξε  τις πόρτες του το 20ο εκπτωτικό χωριό της  στην Ευρώπη, το οποίο βρίσκεται στα Σπάτα και εκτείνεται σε 21.000 τ.μ. Με 110 καταστήματα, 1000 εργαζόμενους και προσφορές από 35 - 70% σε επώνυμα προιόντα άνοιξε το πρώτο εκπτωτικό χωριό στην Ελλάδα.

Πρόκειται για επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ που ολοκληρώθηκε εν μέσω της οικονομικής ύφεσης από τη McArthurGlen Group η οποία μαζί με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων BlueHouse Development εγκαινίασαν την Πέμπτη το χωριό στα Σπάτα.
Ο γενικός διευθυντής της McArthurGlen στην Ελλάδα, κ. Γιάννης Κασιμάτης δήλωσε σχετικά ότι «παρ'όλη την κρίση, πιστεύουμε ότι εισάγουμε μια νέα φιλοσοφία αγορών στο ελληνικό λιανεμπόριο και το γεγονός ότι οι Ελληνες δείχνουν προτίμηση για τις επώνυμες μάρκες, καθώς και ότι τα outlets ευνοούνται σε δύσκολες περιόδους, καθώς προσφέρουν ευκαιρίες, μας κάνει να έχουν βάλει ως στόχο τις 3 εκατ. επισκέψεις και 100 εκατ. ευρώ τζίρο τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας του χωριού». Αναφέρεται ότι η αρχική σκέψη για τη δημιουργία αυτού του εκπτωτικού χωριού στην Ελλάδα ξεκίνησε το 2004 με την αγορά του οικοπέδου, ενώ λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων το έργο ολοκληρώθηκε το 2011. 


Η McArthurGlen Group κατέχει σημαντικό μερίδιο στην αγορά των Designer Outlets στην Ευρώπη, διαθέτοντας 20 Designer Outlets σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, καταλαμβάνοντας περισσότερο από 500.000 τ.μ. εμπορικών χώρων, ενώ το McArthurGlen Athens αποτελεί το 20ο κέντρο της McArthurGlen. Το υπαίθριο, δύο επιπέδων, McArthurGlen Athens, εκτείνεται σε 21.000 τ.μ. και θα προσφέρει 100 καταστήματα ένδυσης, υπόδυσης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ (Palmie Bistro, Meat me, Il Baretto, Haagen-Dazs, κ.ά.), καθώς και 2.000 θέσεις στάθμευσης. 

Το McArthurGlen Athens περιλαμβάνει επώνυμες μάρκες ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ και είδη σπιτιού, όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste, Columbia αλλά και ελληνικές φίρμες όπως Attrativo, Luna, Toi & Moi, ενώ απευθύνεται σε καταναλωτές όλων των οικονομικών δυνατοτήτων.
  

Το McArthurGlen Athens βρίσκεται σε απόσταση 30 λεπτών από το κέντρο της Αθήνας και κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Η τοποθεσία θεωρείται ιδανική για να προσελκύσει και τα 6 εκατ. τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα ετησίως, συμβάλλοντας έτσι στην ανάδειξη της περιοχής των Σπάτων σε τουριστικό προορισμό μέσα στο ευρύτερο λεκανοπέδιο Αττικής, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας.

20 χωριά σε όλη την ΕυρώπηΣημειώνεται ότι τα McArthurGlen Designer Outlets είναι μέλος της McArthurGlen Group, πρωτοπόρου στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη. Το Group το οποίο απαρτίζεται σήμερα από 20 κέντρα, εισήγαγε το concept των designer outlets στην Ευρώπη το 1995. 

Τα 75 εκατομμύρια καταναλωτών που επισκέπτονται τα κέντρα κάθε χρόνο, προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές κατά 35-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής που ισχύουν όλο το χρόνο σε προϊόντα πολυτελείας, designer και high street μόδας. Το portfolio του Group, που περιλαμβάνει και το μεγαλύτερο designer outlet της Ευρώπης, το Serravalle Designer Outlet κοντά στο Μιλάνο, προσφέρει συνολικά 500.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικών χώρων. Σε αυτά θα προστεθούν ακόμη 100.000 τετραγωνικά μέτρα το 2011 και το 2012. Νέες τοποθεσίες κέντρων αποτελούν η Αθήνα (2011) και το Neumόnster κοντά στο Αμβούργο (2012). Πηγή:www.tovima.gr