Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Περιφερειακή Υμηττού: Όχι ευχαριστούμε. ΜΕΤΡΟ από το Ελληνικό μέχρι τα Σπάτα!

“Στο Παλιό Φάληρο, Αριστερά” αναρωτηθήκαμε γιατί χρειάζονται όλες αυτές οι παρεμβάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ για την επέκταση της Περιφερειακής του Υμηττού, που θα μετατρέψει όλες τις γύρω περιοχές σε ακατοίκητες πόλεις. Αν αντί για όλα αυτά τα δις, που είναι να ξοδευτούν, περιοριστούμε σε μια νέα υπόγεια γραμμή ΜΕΤΡΟ από το Ελληνικό μέχρι το Κορωπί (15,5km) , με διέλευση κάτω από τον Υμηττό και με διασταύρωση με τις υφιστάμενες γραμμές Τραμ, ΜΕΤΡΟ και προαστιακού, μάλλον θα περισεύουν και χρήματα για:
-Να γίνει όλο το πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού Μητροπολιτικό Πάρκο υψηλού πρασίνου, χωρίς άλλη τσιμεντοποίηση και παραχωρήσεις γης σε ιδιώτες
-Να υπογειοποιηθεί η Ποσειδώνος από το Π. Φάληρο μέχρι και το πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού, δημιουργώντας ένα ουσιαστικό άνοιγμα στην θάλασσα για όλη την Αθήνα

-Να κατασκευαστεί και στις όχθες της Πικροδάφνης ποδηλατόδρομος μέχρι την Ηλιούπολη, χωρίς να πειράζεται το φυσικό περιβάλλον του μοναδικού φυσικού βιότοπου της περιοχής.
Ίσως με τα ρέστα, να περισέψει και τίποτα για να καθαριστεί και η χωματερή του κ. Χατζηδάκη…
Εν τω μεταξύ, κάτοικοι 15 δήμων σύστησαν χθες τη νεογέννητη «Πρωτοβουλία Αγώνα», μια κίνηση πολιτών ενάντια στους νέους αυτοκινητόδρομους και το Προεδρικό Διάταγμα επέμβασης στον Υμηττό.
Τα μέλη της «Πρωτοβουλίας Αγώνα» καταγγέλλουν πως οι δρόμοι της φωτιάς, που έκαψαν τον Υμηττό το 2007, είναι τα ίδια μονοπάτια πάνω στα οποία προγραμματίζεται η χάραξη της νέας περιφερειακής οδού, κατηγορούν δημάρχους πως ξεπουλάνε δάση σε αντάλλαγμα «νεκροταφείων» και απορρίπτουν το επιχείρημα της κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης. Σύμφωνα με στοιχεία της Αττικής οδού, η ημερήσια διέλευση το 2001 ήταν 33.525 αυτοκίνητα και το 2008 είχε φτάσει στα 400.000.
Για αύριο έχει προγραμματιστεί μεγάλη συγκέντρωση και πορεία, στις 12 μ.μ., στον κόμβο Σακέτα, επί της περιφερειακής του Υμηττού, στο ύψος του Βύρωνα.