Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Ένας άνθρωπος με αξίες !!!!

Από Κατερίνα Παπαιωάννου

Μια φορά και έναν καιρό , γεννήθηκε στα Σπάτα ένα αγόρι που αργότερα εξελίχθηκε σε ένα νέο και φιλόδοξο άντρα, που πολλοί των χαρακτηρίζουν έως σήμερα «το καλό παιδί των Σπάτων».

Συνετός , ήρεμος , σοβαρός, μαχητικός και δίκαιος απέναντι σε όλους , με σκοπό πάντα να αποδίδει το δίκαιο και το σωστό, είναι ίσως από τους λίγους γνήσιους Σπαταναίους που μας έχουν κάνει περήφανους, τα τελευταία τρία χρόνια.

Ζούμε σε έναν τόπο με αυστηρά ήθη και έθιμα και αξίες που διακρίνονται για τον συντηρητισμό τους και τέτοια άτομα είναι τα «διαμάντια» του Δήμου μας.

Το «διαμάντι» των Σπάτων δεν είναι άλλο από τον κ.Δημήτρη Μάρκου που είναι ο σημερινός Αναπληρωτής συνήγορος του καταναλωτή, ο οποίος μάχεται καθημερινά για τα συμφέροντα των καταναλωτών επιλύοντας με αποτελεσματικό τρόπο τα προβλήματα που προκύπτουν.

Ο Τεχνοκράτης κ. Δημήτρης Μάρκου γεννήθηκε το 1969 στα Σπάτα Αττικής όπου μεγάλωσε και κατοικεί έως σήμερα. Με σπουδές στο εξωτερικό στη χρηματοοικονομική ανάλυση, τα συστήματα προβλέψεων, τη διεθνή διοίκηση και το marketing, ορκίστηκε ως αναπληρωτής Συνήγορος του Καταναλωτή στις 14 Νοεμβρίου του 2008.


Με αμείωτο ενδιαφέρον και με μεγάλη μαχητικότητα ο κ. Δημήτρης Μάρκου επιλύει αποτελεσματικά τις υποθέσεις των καταναλωτών, χωρίς δισταγμό ακόμα και όταν έρχεται πολλές φορές σε αντίθεση με μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Συγκεκριμένα οι υποθέσεις που επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών το 2010 στην ανεξάρτητη αρχή, άγγιξαν το ποσοστό του 77,2%.


O Συνήγορος του Καταναλωτή ως ανεξάρτητη αρχή.

Ο συνήγορος του καταναλωτή επεμβαίνει κυρίως εξωδικαστικά, προσπαθεί δηλαδή να επιλύσει τις διαφορές πριν φθάσουν στο δικαστήριο. Δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένες υποθέσεις. Μπορεί να επιληφθεί κάθε υποθέσεως, η οποία υπάγεται στις αρμοδιότητες και στον σκοπό του θεσμού. Αν ζητήσει πληροφορίες και εξηγήσεις για συγκεκριμένες καταγγελίες και αρνηθεί ο εκάστοτε φορέας να τις πράξει, τότε ο συνήγορος μπορεί να παραπέμψει την υπόθεση στον εισαγγελέα προκειμένου να επιληφθεί εκείνος.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή επιχειρεί από την πρώτη στιγμή τη φιλική διευθέτηση κάθε σχετικής ανακύψασας διαφοράς, καλώντας τις καταγγελλόμενες επιχειρήσεις να ικανοποιούν καλόπιστα τα δίκαια αιτήματα που προβάλλουν οι καταναλωτές. Από κει και έπειτα, αιτήματα που παραμένουν ανικανοποίητα προκαλούν την περαιτέρω και σε βάθος διερεύνησή τους από την Αρχή με επιστημονικό, αμερόληπτο και μεθοδικό τρόπο, προκειμένου εν κατακλείδι να απευθυνθεί προς τα εμπλεκόμενα μέρη η δέουσα κατά την κρίση του Συνηγόρου του Καταναλωτή σύσταση που θα επιφέρει την καλύτερη δυνατή επίλυση της διαφοράς.

Είναι σημαντικό στο σημείο αυτό να τονιστούν η καινοτομία και η ποιότητα της διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή στις υποθέσεις που επιλαμβάνεται, ο χειρισμός των οποίων περιλαμβάνει μια σειρά από πλήρως εξατομικευμένες δράσεις, προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα περιστατικά κάθε περίπτωσης.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα
Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458
Fax.: 210 6460414
E-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr