Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΔΗΜ.ΜΑΡΚΟΥ: ΣΕ «ΚΛΕΦΤΟΠΟΛΕΜΟ» ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ Η ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

dmarkou.blogspot.com
Με ανοιχτά χαρτιά και με εξαιρετική μαχητικότητα εξελίχθηκε η  μη προβλεπόμενη εισήγηση του Δημήτρη Μάρκου επικεφαλή της παράταξης «Νέα Εποχή- Δύναμη Αλλαγής» , στο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011.


Με εύστοχους αντιπολιτευτικούς τόνους ο  Δημήτρης Μάρκου «ξεσκεπάζει» την  συγκεκριμένη απόφαση , που δεν ακολούθησε την ορθή πορεία της και που αφορά το πολυσυζητημένο θέμα της ανάθεσης σε Δικηγορικό γραφείο, για την υπεράσπιση μας στα αντισταθμιστικά του Ελληνικού. Το ερώτημα βέβαια που παραμένει αναπάντητο  είναι πότε τελικά θα ακολουθηθεί η σωστή διαδικασία και πότε η Δημοτική αρχή θα είναι διατεθειμένη να αναλάβει τις ευθύνες της αφήνοντας στην άκρη το παιχνίδι του «κλεφτοπόλεμου» που βλέπουμε τους τελευταίους τέσσερις μήνες.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί  θέμα υψίστης οικονομικής σημασίας για τον Δήμο μας, μια και ο Δημήτρης Μάρκου, ασκώντας την συγκεκριμένη αντιπολίτευση έχει γλυτώσει τον Δήμο μας από αρκετά εκατομμύρια ευρώ, από μελλοντική εκμετάλλευση του πρώην Αεροδρομίου, προς όφελος των Δημοτών, αποτρέποντας την απόφαση για σύναψη σύμβασης με αμοιβή 7%.

Ο  Δημήτρης Μάρκου επικεφαλής της παράταξης «Νέα Εποχή- Δύναμη Αλλαγής» είπε:

«Στις 22 Ιουλίου στον δικτυακό χώρο της εφημερίδας «Πυξίδα» έπεσε στην αντίληψη μου ένα δημοσίευμα με τίτλο «Άρχισαν τα όργανα για το ελληνικό» ,όπου πληροφορήθηκα ότι κατατέθηκε αίτηση ακύρωσης από τον κ.Παπακωνσταντίνου Απόστολο, ο οποίος έχει αναλάβει την νομική εκπροσώπηση  όλων των θιγόμενων Δήμων, μεταξύ των οποίων ανέφερε και τον δικό μας, ενώ εξαιρούσε τον Δήμο της Ραφήνας.
Αρχικά πίστεψα ότι πρόκειται για δημοσιογραφικό λάθος. Γιατί είχα κάνει ερώτημα σε πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο και είχα λάβει διαβεβαιώσεις τόσο από τον Αντιδήμαρχο κ.Μάρκου, όσο και από τον Δήμαρχο, ότι οποιαδήποτε εξέλιξη σε αυτήν την υπόθεση θα τεθεί υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου. Έτσι λοιπόν θεώρησα εντελώς απίθανο, το ενδεχόμενο  να έχει ανατεθεί νομική εκπροσώπηση , χωρίς την ενημέρωση του Σώματος. Τυχαία όμως σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον πρώην Δήμαρχο κ.Αντώνη Τούντα του το ανέφερα, μου είπε για την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Δήμαρχο. Έτσι λοιπόν ξεκίνησα να διερευνώ.
 Διαπίστωσα λοιπόν ότι η οικονομική επιτροπή μη γνωρίζοντας το ακριβές κείμενο της απόφασης , αφού όπως είπα και πριν ενημερώθηκε μόνο τηλεφωνικά  αποφάσισε να ορίσει πληρεξούσιο δικηγόρο τον κ.Παπακωνσταντίνου για κάθε νόμιμη ενέργεια για την διεκδίκηση και την είσπραξη των προβλεπόμενων αντισταθμιστικών οφελών. Η δε αμοιβή του ανωτέρω δικηγόρου θα καθοριστεί με απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου. Συγκεκριμένα η απόφαση 208 δεν όριζε ένα απλό πληρεξούσιο προς τον συγκεκριμένο δικηγόρο για να ασκήσει αίτηση ακύρωσης, αλλά παρείχε μια ολική εξουσιοδότηση , να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια επί διεκδίκησης για την είσπραξη των προβλεπόμενων βάση των άρθρων…
Είμαι πάντα καλόπιστος απέναντι σας, αλλά στο συγκεκριμένο σημείο έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις:
Η απόφαση αυτή πάρθηκε την 1/7/2011 πλην όμως , δεν αναρτήθηκε στην «Διαύγεια» αμέσως, όπως προβλέπεται από τον νόμο, αλλά δημοσιεύθηκε την επόμενη από την ημέρα της άσκησης της ακύρωσης την 22/7/2011.

Η ορθή επανάληψη που προέκυψε από την Οικονομική Επιτροπή, περιορίζοντας την δράση του κ.Παπακωνσταντίνου μόνο στην άσκηση της αίτησης ακύρωσης , έγινε 25/7/2011, αφού δηλαδή ο κ.Παπακωνσταντίνου είχε ξεκινήσει την διαδικασία ,έχοντας στα χέρια του άλλη απόφαση και με διαφορετικούς όρους, κάτι το οποίο είναι απαράδεκτο για το Δήμο μας να αλλάζει τις συμφωνίες με τους ανθρώπους που συνεργάζεται.

Είναι σα να παίζουμε ένα παιχνίδι  και να αλλάζουμε τους κανόνες κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, όταν αυτοί ήδη έχουν οριστεί από την αρχή

Το συγκεκριμένο σημείο είναι ένα εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα μια και χωρίς επαρκή διευθέτηση μπορούν ακόμα να ζητηθούν και να αποδοθούν ευθύνες ακόμα και στην οικονομική επιτροπή.

Όλοι σαν πολίτες αυτού του Δήμου  θέλουμε ανταποδοτικά και επιβάλλεται να τα διεκδικήσουμε με κάθε μέσο , αλλά με διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες.

Το θέμα είναι γνωστό από τον Μάρτιο όταν καλεστήκαμε προ ημερήσιας  αιφνιδιαστικά να αντιμετωπίσουμε το δίλημμα «ή ψηφίζουμε τώρα ή δεν θα έχουμε δικαίωμα διεκδίκησης» και να ψηφίσουμε την σύμβαση με αμοιβή του 7% και ποιο συγκεκριμένα το ποσό των  24,500,000 ευρώ.

Τότε αρνηθήκαμε και σας είπα ότι υπάρχουν σίγουρα και καλύτερες προσφορές .Προκειμένου μάλιστα να στηρίξουμε και το επιχείρημα μας, σας έστειλα μια προσφορά επίσης έγκριτου νομικού γραφείου με ποσοστό 3%, όχι για να προτιμηθεί εκείνο, γιατί και τότε το εμπιστευτικό φαξ που είχα στείλει στον Δήμαρχο έγραφε ότι υπάρχουν καλύτερες προσφορές και πρέπει να τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες διεκδίκησης .

Αυτό που θα έπρεπε να είχαμε κάνει είναι , να είχαμε ξεκινήσει την διαδικασία τον Μάρτιο προκειμένου με διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες διεκδίκησης να πετύχουμε το επιθυμητό. Συγκεκριμένα θα έπρεπε να είχαμε ορίσει τις προδιαγραφές.

Μας είναι αδιάφορο ποιος θα μας εκπροσωπήσει νομικά. Αυτό που ζητάμε είναι να γίνει με νόμιμες διαδικασίες και να πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις , που δεν είναι άλλες από την δυνατότητα ενός νομικού να παραστεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας καθώς επίσης και η αποδεδειγμένη εμπειρία με τα αντίστοιχα αποτελέσματα στον χειρισμό παρόμοιων υποθέσεων.

Εδώ και τέσσερις μήνες από Μάρτιο μέχρι και Ιούλιο έχουμε φτάσει στο σημείο να παίζουμε «κλεφτοπόλεμο». Προσπαθείτε να περάσετε το θέμα μέσω οικονομικών επιτροπών. Η υπόθεση πρέπει να λάβει κάποιο τέλος. Εφ όσον η Δημοτική αρχή έχει την πλειοψηφία, ας αναλάβει και το ρίσκο. Ο καθένας από εμάς ας αναλάβει τις ευθύνες του. Η διαδικασία που ήδη ακολουθείται, δεν είναι ενδεδειγμένη.

Ο Δήμος Ραφήνας παρ όλο που έχει λιγότερες απαιτήσεις έχει κάνει μια εισήγηση , μια εμπεριστατωμένη μελέτη για το πώς πρέπει να γίνει αυτή η διαδικασία.

Επίσης πως είναι δυνατό να έχει γίνει έρευνα αγοράς, να έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο γραφείο και να υπάρχει δυνατότητα, να εξελίσσονται μπροστά μας συμφωνίες εκατομμυρίων ευρώ οι οποίες μεταβάλλονται με μεγάλη ευχέρεια κάνοντας μας έκπτωση 65% από 24,500,000 ευρώ σε 8,750,000 ευρώ;

Μας οφείλετε όμως μια εξήγηση και μια απάντηση.
Πρώτα να μας εξηγήσετε πως είναι δυνατόν να υπάρχει περιθώριο μείωσης κατά 16,000,000 ευρώ αφού όπως είπατε είχε προηγηθεί έρευνα αγοράς από εσάς και ήταν η καλύτερη από τις προσφορές που μας δόθηκαν.

Όμως καλό θα ήταν να εξετάσουμε και το εξής ενδεχόμενο.
 Σε περίπτωση που όλα δείχνουν όπως υποστηρίζει και ο κ.Παπακωνσταντίνου ότι υπάρχει «φώς στο τούνελ» για εξώδικο συμβιβασμό, δεν σας φαίνεται υπερβολικό το ποσό του 2,5% που αντιστοιχεί σε αμοιβή 8,750,000 ευρώ στην περίπτωση που η υπόθεση αυτή επιλυθεί εξωδικαστικά με μερικές ολιγόωρες συναντήσεις σε ένα υπουργικό γραφείο;;;
Είναι πολιτικά απαράδεκτο και παράλληλα προκλητικό στην κοινωνία που ζούμε , στην σημερινή δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουν τα Ελληνικά νοικοκυριά στην συντριπτική τους πλειοψηφία να παρακολουθούμε αμήχανα.
Τα προβλήματα του λαού και των ΟΤΑ δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για να πλουτίζουν κάποιοι.
Για τον λόγο αυτό και προκειμένου να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας ζητάμε επειγόντως απόφαση για την τήρηση των νόμιμων διαδικασιών δηλαδή διενέργεια ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!!!!, με τεύχη προκήρυξης , κλειστές προσφορές, (με προτάσεις και ποσά), ασφαλιστικές και φορολογικές ενημερότητες περάσουν από επιτροπή αξιολόγησης προσφορών , εγκρίσεις και τέλος υπογραφή σύμβασης και συμβάσεων. Ακόμα για αμοιβές άνω του 1,000,000 ευρώ θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η έγκριση του ελεγκτικού συνεδρίου .

Κλείνοντας θα επιθυμούσα το θέμα αυτό να λήξει σήμερα και με ψηφοφορία για το τι ακριβώς θέλουμε να γίνει.»