Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι την 1η Νοεμβρίου το νέο ρυθμιστικό της Αττικής, που δόθηκε στην δημοσιότητα. Σύμφωνα με τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αττικής θα γίνουν πολλές αλλαγές σε αυτά που είχαν ανακοινωθεί από τον Γιώργο Σουφλιά το 2009.
Οι βασικές αρχές του νέου ρυθμιστικού είναι:
-Κατ' αρχήν οι εντάξεις στο σχέδιο πόλης (προβλεπόταν να ενταχθούν περίπου 200.000 στρέμματα) θα είναι πλέον πολύ περιορισμένες.
-Σταματούν πλέον όλες οι παρεκκλίσεις στα εκτός σχεδίου και κανένας δεν θα μπορεί να χτίσει εάν το οικόπεδό του δεν είναι άρτιο 4 στρεμμάτων.
-Για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται οι όροι «ανακύκλωση γης και κτιρίων» καθώς και «απόσυρση κτιρίων». Δηλαδή θα επιχειρηθεί να μην χτιστούν νέα κτίρια αλλά να δοθούν οικονομικά και άλλης μορφής κίνητρα προκειμένου να ανακαινισθούν τα ήδη υπάρχοντα. Όσα δεν μπορούν να ανακαινισθούν θα γκρεμίζονται και στη θέση τους θα γίνονται άλλες κατασκευές με επιχειρηματική συμμετοχή. Αυτό θα φέρει δημιουργία υπεραξιών σε ορισμένες περιοχές και δεν αποκλείεται ,οι κάτοικοι να κληθούν να καταβάλλουν ποσά ,από την στιγμή που η περιουσία τους θα έχει αποκτήσει μεγαλύτερη αξία.
-Περιορίζεται η επέκταση της Αττικής Οδού. Η περιφερειακή Υμηττού δεν θα φτάσει μέχρι την Ποσειδώνος αλλά μέχρι την Βουλιαγμένης. Δεν θα κατασκευαστεί καμία σήραγγα και δεν θα φτάσει η Αττική οδός μέχρι την Αγία Μαρίνα. Προβλέπεται η αναβάθμιση της Βάρης-Κορωπίου.
-Θα κατασκευαστεί ο δρόμος Ελευσίνα-Θήβα προκειμένου να αποσυμφωρηθεί το Λεκανοπέδιο από την κίνηση των φορτηγών.
-Η γραμμή V (γραμμή 4) δεν θα ξεκινά από το Γαλάτσι αλλά από τον Περισσό και τα καταλήγει στου Ζωγράφου ενώ κανονικά θα γίνουν όλες οι υπόλοιπες επεκτάσεις. Στόχος είναι η ενίσχυση του δικτύου των σταθερών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Σε όλα αυτά όμως δεν προβλέπεται κανένα χρονοδιάγραμμα.