Περιγραφή Μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνιών επιθυμεί να εντάξει στο Ανθρώπινο Δυναμικό της ως έμμεσος εργοδότης για τα γραφεία της στην Παλλήνη, εκπροσώπους τηλεφωνικής εξυπηρέτησης εξερχομένων κλήσεων, μερικής απασχόλησης.
Περιγραφή Θέσης :
Απαραίτητα προσόντα :
Επιθυμητά προσόντα :
Περιγραφή Θέσης :
O/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την επεξεργασία των πελατών λιανικής με ανεξόφλητα υπόλοιπα και είσπραξη των οφειλών τους, σύμφωνα με τις διαδικασίες του τμήματος, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών.
- Θα απασχολείται με την τηλεφωνική ενημέρωση των συνδρομητών σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμου λογαριασμού
- Θα χειρίζεται συγκεκριμένη ομάδα συνδρομητών και θα είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη είσπραξη των οφειλών τους, εφαρμόζοντας την εκάστοτε εισπρακτική πολιτική.
- Θα αξιολογεί και θα διαπραγματεύεται πιθανές προτάσεις των συνδρομητών για καθυστερημένη εξόφληση
- Θα απαντά σε εισερχόμενες κλήσεις και θα χειρίζεται αιτήματα συνδρομητών που σχετίζονται με τους λογαριασμούς
- Θα είναι υπεύθυνος/η για την πλήρη και αξιόπιστη ενημέρωση των διαχειριστικών συστημάτων της εταιρίας
- Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ή Πτυχίο Τ.Ε.Ι. Οικονομικής κατεύθυνσης
- Βασικές γνώσεις λογιστικής
- Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ, σε περιβάλλον windows (MS Office)
- Ικανότητα εργασίας σε δυναμικό και παράλληλα σε ομαδικό περιβάλλον
- Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις.
- Καλή χρήση, γραπτά και προφορικά, της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας.
- Προηγούμενη σχετική εργασιακή εμπειρία σε εισπρακτικά τμήματα
Επιθυμητά προσόντα :
- Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες / υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (GPRS, MMS, WAP κλπ)